پنجشنبه ؛ 29 شهريور 1403
16 فروردين 1399 - 15:09
خبر

شنیده شدن صدای انفجار در بغداد، پایتخت عراق

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در بغداد، پایتخت عراق خبر می‌دهند.
کد خبر : 5841

پایگاه رهنما:

یک منبع امنیتی از شنیده شدن صدای انفجار در بغداد خبر داد.

این منبع گفت صدای انفجار در برخی مناطق بغداد شنیده شد که ماهیت آن تاکنون مشخص نشده است.

از سوی دیگر «شفق نیوز» به‌نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد این انفجار ناشی از انهدام مواد منفجره به‌جامانده از گروه تروریستی داعش بوده است. این منبع افزود نیروهای امنیتی مواد منفجره به‌جامانده از گروه تروریستی داعش را منفجر کردند.

شبکه السومریه هم به‌نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد نیروهای امنیتی مواد منفجره به‌جامانده از داعشی‌ها را در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد منفجر کردند که هیچ تلفات یا خسارتی به‌دنبال نداشت.

این در حالی است که یک بمب کنار جاده‌ای جمعه شب در مسیر خودروی نظامی نیروهای عراقی، ما بین منطقه "جلولاء" و "خانقین" در شمال شرقی استان دیالی منفجر شد.

یک منبع امنیتی عراق گفته که در این انفجار تررویستی، یک افسر و سه سرباز عراقی زخمی و راهی بیمارستان منتقل شدند.

منبع امنیتی افزود: نیروهای امنیتی عراق به محل وقوع انفجار اعزام شده و مسیر‌های منتهی به آن را مسدود و زخمی‌ها را به بیمارستان منقل کردند.

این انفجار در حالی صورت می‌گیرد که  نیروهای حشد صبح جمعه عملیات خود برای تعقیب تروریست‌های داعش در منطقه "نفت خانه" ( 90 کیلومتری شمال شرق بعقوبه مرکز استان دیالی) را آغاز کردند.

فرمانده عملیات حشد شعبی در منطقه دیالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف از این عملیات سرکوب عناصر باقی‌مانده داعش در این منطقه و تامین کامل امنیت آن است

منبع: الوقت

ارسال نظرات